Tillbaka till vardagen.

Återhämtat mig (nästan) från Ullareds trippen med Hanna. Hade fruktansvärt roligt, tror inte jag skrattat så mycket på väldigt länge. Tror det mest berodde på för få sov timmar, och vin intaget.

Anlände till Jesper (som jag även kallar för min bror då våra föräldrar varit tillsammans i typ 15år, men han hävdar att vi absolut inte är syskon, på något vis.) Delade på en flaska vin sen några sovtimmar. Vaknade bra i tid men som vanligt när man har med karlar att göra så mosar dom hela ens planering så även denna gången. Han fick för sig att åka iväg för att handla frukost, vi fick vara barnvakt. Vi skulle vänta på honom medans han gjorde sig i ordning, för att han ville följa med till Gekås. Åkte och lämnade barnen. Äntligen framme på Gekås där vi verkligen struntade i honom. VI ville handla med varandra, därför gjorde vi det. Fullt med folk var det. Överallt. Lönehelg och allt!! Fick med oss hem rejält med grejer iaf. Och när jag kollade igenom det så var jag verkligen nöjd med precis allt. Det känns så nice!


Hem till honom där han bestämde sig, trotts att vi försiktigt försökte övertala honom om att han inte ville med på tjejkväll hos Nilla, så blev det så att han följde med. Efter att vi hade lämnat hans hund, han gjort iordning sig osv så var vi framme hos Nilla ca 3 timmar senare än planerat... KUL!

Blev bjuden på kanon mat och härliga tillbaka blickar på roliga minnen och jag bara hoppas så att han kände sig gryyymt utanför. Johan var också där en sväng, riktigt roligt att träffa dom båda igen. :)



Morgonen efter så ville jag bara få iväg karln. Och när vi tillsist skulle köra honom till spårvagnen så flippade jag på honom. Han ville verkligen inte lyssna, han ville inte fatta.. vilket resulterade i att jag började stor böla av ilska, jag har nog ALDRIG varit så arg någon gång. Det kändes som att det bara tog stopp så fort man sa något till honom. Han försökte övertala oss att köra honom till stationen i GBG för det blir då visst inte en omväg. Hur i allsin dar kan det inte bli det?? ja det blev ett väldigt stelt Hejdå till honom vid spårvagnen och när han gått ur bilen, jävlar va vi tjattrade hela vägen sen :P hahahhaha så himla kul! 

En resa man aldrig kommer glömma. Men trotts att ha honom i hälarna helatiden så hade jag jätte trevligt. Var så himla kul att åka iväg med Hanna på en tripp, Måste bli fler sånna, ska bara få ekonomin på fötter igen så kan vi dra iväg :D jaa.. det blev dyrt. Men de var värt varenda öre kan jag lova! Super nöjd!!




Kommentarer
Pernilla säger:

Det verkar som om ni har haft en trevlig helg! Jag var också i Göteborg under helgen, kom gärna ner igen framöver så får vi ha en tjejkväll hemma i min nya lya ;)

2011-03-29 | 15:35:14
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Anna säger:

Shit.. Tur att det blev en bra helg ändå trots vissa detaljer.

2011-03-29 | 21:03:55
Bloggadress: http://annispannis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback