Dagen har bara börjat

Dagen började sådär lagom bra. Vaknar 8.45 och ser att jag har jäääkligt bråttom att hinna till Tierp för anställningsintervjun innan 10, stressar upp mig ur sängen och påväg in i dushen slår det mig att intervjun börjar 9!!!! Fuck fuck fuck.
Min vanliga tur helt enkelt.. jag som verkligen vill vill vill ha det jobbet. Tar på mig ett hyffsat ansikte river runt i håret in med hundarna i bilen, meddelar att jag blir sen och kör som en jävla idiot till intervjun.. fickparkerar och sen in.
Tror intervjun gick ganska bra ändå, trotts 30minuters försening :/ Försökte få henne att förstår att komma försent inte tillhör min vardag.... :O  nåväl.. hoppas jag får jobbet på systembolaget. Det skulle göra mitt liv så mycket lättare nästa år!
 
Nu ska jag iväg till svärpäronen och tvätta ur all julmust ur bilen.. Jäkla skit!  Hade två backar som exploderade i bilen i helgen om någon lyckats missa den lilla detaljen. Ser ut som om någon spytt ner hela baksätet!
 
Det går bra nu ser ni! Frånsett all otur jag haft dessa dagar så har jag jobbat som en galning. Hundarna har fått noll träning och matte skäms oerhört över att mina fina kommer i andra hand nu. Får ta igen det på söndag! Då är det bara vi tre ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback