nothing else matters

Hundarna ligger Lååångt efter i träningen nu.. och jag med. Ska vara glad om de får ordentliga promenader nu, mycket jobb på schemat, långa svettiga dagar vilket tar på krafterna. Tur att man har en sambo som tar hundarna på en sväng så dom får motionera lite!
Igår var värsta värsta dagen på länge. Helt slut i kropp och knopp, vill inget hällre än att njuta av den frostiga kylan ute med flickorna. Men jobbet kallar och jag fick en otrolig jävla överaskning när jag satte mig i bilen igår morse.. två julmust backar har exploderat i baksätet så det är julmust ÖVERALLT i bilen. Suck suck suck. Blir ju så trött på mig själv! Dom skulle bara stå där över natten och inte fanken tänkte jag att dom kunde explodera. Idag tog jag med mig Freja till crossbanan och lät henne rejsa runt medan jag slet med allt glassplitter i bilen. På onsdag ska jag rengöra sätena.. men redan nu ser bilen fasen bättre ut än innan ;) haha
Freja höll sig nära mig under hela proceduren. Så himla stolt över henne med lösträningen.. nu ska vi bara ta tag i "det andra" så hon blir lika duktig med det ;)
 
Leona fick åka till veterinären och sy 10stygn på halsen.. shit.. inte alls en vacker syn. Men hon mår bra och är överdrivet pigg som vanligt denna årstiden!
 
I helgen är det dags för stora sthlm.. längtar som sjutton efter alla goa vänner, vin shopping och hundsnack!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback