fullspäckad helg..

helgens planeringar ändrades som vanligt i sista sekund :S alltid blir de så när vi planerat in en massa.. tanken var att vi skulle se film med linda och magnus på freda, släktträff med Andersson på lördag och sen ta tåget till sthlm för att fira pappa..

men som sagt lite ändringar i planeringen gjorde att jag fick jobba på fredag, när jag kom hem så blev det tv till ca 01 .. sent upp på morgonen och skynda iväg till släktträffen som var jätte trevlig.. lite mer än 70personer kom :S hann inte hälsa på alla, och dom ja hälsade på minns ja inte namnet på längre :P haha, tips promenad och kluriga lekar bjöds det på..
lördag kväll drog jag och Martin in på bio och såg "en sommar med Göran" verkligen en sevärd film, tror inte jag har skrattat så mycket åt en film på väldigt länge, speciellt ingen svenskgjord film.. men denna var verkligen lyckad.
i Söndags fortsatte vi med köks byggandet, sen blev det lite golf spelande och middag hos svärföräldrarna..

Leona har också haft en ganska bra helg, tog en cykel runda i lördags som hon blev helt slut av, blåste mot vind hela vägen hem.. :S inte poppulärt hos leona.. sen har hon fått en ny aktiveringsleksak som vi har testat. fick en pall av martin som jag slipat i ordning.. verkligen en jätte bra grej att gömma saker under så hunden får jobba lite för att få fram. leona gillade den jätte mycket..
 
en mobil bild som ja tog från annas blogg..
                                                    lång strut... :)

idag ska ja jobba kväll.. börar 16.. pissig tid. så tråkigt när man börjar så sent, gör verkligen inget vettigt dessa timmar man är hemma, man bara väntar på att tiden ska gå. slutar 23, så hinner precis med sista bussen till upsala,sen får martin hämta mig där, för jag missar sista bussen hem.. :S tråkigt.
På onsdag ska vi ha grillkväll här ute. martins familj kommer över.. ska bli trevligt. hoppas bara att vädret blir något bättre än de vart de senaste dagarna.. blåst som sjutton och nu regnar de :S inte kul.. men men.. nu ska ja fortsätta med att inte göra någonting tills bussen går :P ha de så bra
Kommentarer
Anna säger:

Hehe tyckte väl att jag kände igen bilden.. Hos er är det alltid full rulle minsann :P skojsigt

2009-08-17 | 21:41:28
Bloggadress: http://viccipicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback