snömannen

nu har lilla Leona kommit hem igen, efter två nätter bortlånad så var hon ganska lycklig över att få komma hem till vår kalla lilla stuga. Även om hon föredrar att vara ute och leka snömannen X antal timmar om dagen. Det som är så skönt med Leona är att hon inte ser något hinder med vädret är det för varmt på sommaren kan man bada, regnar det så kan man rulla i gytja, och är det vinter och snö.. ja då busar man runt som ett yr väder. Som sagt hon gillar alla väder bara man blir smutsig, blöt och trött så är hon glad, och det enda jag tycker är possitivt är när hon är trött.

Idag är jag Ledig, känns skönt, tror jag börjar bli förkyld så det är bra om jag tar igenom mig så jag orkar med att jobba under julhelgen och nyår. I morgon drar vi på Julbord med Martins familj, sen på lördag blir det julklapps handling och efter det åker vi hem till pappa för att mysa lite där. Och söndag blir en sego dag.

Idag ska jag försöka fixa en massa, tvätta, elda så det blir varmt i huset, fasen blir kallt väldigt fort nu och tar lång tid innan huset värmts upp, granen ska upp och jag ska pynta det sista, sen blir det städning, och bakning. Skä även försöka ta med mig Leona till svista för att hämta cykeln så vi får hem den. ja det var allt gott folk. Ha en bra dag. Tjaoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback