Första inlägget

som ni alla märker så har jag nu, äntligen bytt blogg.. den andra ville verkligen inte fungera så istället för att bråka med den så har jag nu bytt.. hoppas det ska bli något lättare att lägga in bilder och blogga i den här.. ska bara försöka lära mig hur man gör med den.. varför jag heter wisewords är för att jag absolut inte har någon fantasi.. det är väl så, att man får värsta ide torkan när man verkigen ska komma på något.. men eftersom jag så ofta skriver något klokt så varför inte !? :P namnet kommer iaf från en bok, den låg på soffbordet och när jag satt här och såg dum ut för att försöka komma på något namn så såg jag den boken "kloka ord om hundar" så ja varför inte.. kommer ni på något vettigare så är jag öppen för förslag!! 

Nu sitter jag här i vårat lilla hus, vi har äntligen kommit i ordning och börjat trivas riktigt bra faktist.. igår hade vi den efterlängtade inflyttningsfesten, var verkligen jätte kul, vid 17 tiden så kom de första gästerna, lite snacks och förberedelse av maten satte fart och frammåt 20tiden så hade alla kommit. Tog en himla tid för maten att bli färdig trotts att allt var förberett, tror att det var grillmästarna som hade lite för mycket promille i blodet för att kunna grilla på ett vettigt vis.. mat blev det till sist iaf och mätt blev man :) kvällen bjöd även på några snappsvisor, kubbspel och guitarhero.. väldigt trevlig kväll.. om inte minst så tyckte Leona och Cindy att kvällen var utmärkt, att få så mycket uppmärksamhet och leka med så många människor är verkligen inget man får varje dag. lika skoj var det varje gång någon slängde bollen.. Nu ligger dom här i en hög på golvet och sover.. längesen Cindy var stilla så här länge :P

Cindy kommer bo här veckan ut, ska troligen lämna tillbaka henne till pappa på måndag nästa vecka.. han har tagit lite semester och det passade oss aldeles utmärkt att Cindy fick bo här, Leona tycker innerst inne att det är ganksa trevligt med hund sällskap, men cindy kan vara lite väl energirik för leonas smak ibland. i morgon väntar jobbet.. och ikväll ska jag bara ligga framför tv och försöka hitta något vettigt att titta på.. Ska sova själv i huset för första gången och lite skraj är jag.. tur att hundarna är här annars hade jag aldrig gjort det.. Martin kommer hem från en liten fisketripp på tisdag.. sen på onsdag/torsdag blir det troligen gröna lund för oss med Magnus och Linda.. sååå skoj.. jag har aldrig varit där så hoppas det blir av :) nu ska jag pilla lite med den nya bloggen.. ha de
Kommentarer
-svantes mamma- säger:

Nu hittade även jag hit :-) hihihi

Ska följa dig o vovven i bloggen så gott de går gumman... Puss o kram från kusinen o svante.

2009-07-23 | 15:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback