trött och sliten

omtumlande dag. vaknade 05.30 av väckarklockan, snozade 2ggr innan jag insåg att det var larmet som ringde och det var dags att gå upp. trött som en tok var jag och lullade omkring i boet innan jag kom på vad som skulle göras innan det var dags för sängen igen ikväll.

Kom iväg i bra tid till jobbet, hann med både frukost och en sväng med Leona. Timmarna sprang på till Lunch tid och på luchen snabbade jag mig hemmåt och gick ut med Leona, åt. sen tillbaka, sen vart det lite segare, sista timmer satt jag och gamlingarna och kollade på tv, och då trodde jag att jag skulle somna. Ögonen gick i kors, nästan så jag ville lägga mig raklång på soffan och sova tills i morgon. Men nu är första jobbdagen avklarad och det känns bra, väldigt mycket att ta in. Endel lite jobbigare bitar, men det är sånt man får ta, jag vänjer mig nog snart. En hel del tunga lyft så ryggen min känns kan jag säga.. Funderade tidigare på när jag ska hinna ta mig iväg för att träna, men det får nog bli på Fredag. För under jobbdagarna lär jag inte orka.
Lagat mat och städat toaletten har jag gjort nu när jag kom hem, snart ska jag hoppa in i duchen, byta sängkläder och sen sova ;)

Imorgon bitti kommer Petra, sen klockan 12 är det dags för jobb igen. Så ingen sovmorgon i morgon inte!! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback