soo happy.

känner mig lycklig, väldigt lycklig. Även fastän inget direkt har ändrats och mina "problem" fortfarande finns kvar här så känner jag mig lycklig, konstigt det där. Bara för att jag skriver om det här så kommer det säkert ändras till olycklig lika fort som en handvändning. Men men. Gårdagen var loj, jag bara lullade runt och gjorde inte direkt något vettigt, klockan 13 vaknade jag upp ur min koma och hoppa in i duschen, fixa i ordning mig, baka muffins och negerbollar, sen började jag med maten lagom tills martin kom hem.

Idag bär det av till stan snart, ska luncha med Martin sen blir det att träffa Elin. Sen väldigt mycket pluggande, måste komma igång nu, har inte pluggat på några dagar, sket i det igår. jaja.



Känns som att allt kommer lösa sig nu ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Vad härligt att du känner dig så glad! :) Vad pluggar du nu för något?

2010-02-18 | 09:02:38
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback