hets inlägg

sammanfattar lite snabbt vad som händer dessa dagar. Igår blev det till att hoppa in och jobba lite extra. Klirr i kassan :) Skit trött var jag hela dagen, gick som en zoombie men det rullade på fint. Inte direkt min grej att gå upp 6.30 flera dagar i sträck. idag sov jag iaf till klockan 8, sköönt! men lite hets idag också, ska nämligen iväg och göra halkbanan så man kan stryka den från listan så jag får mitt körkort någon gång. Min puls går i 180, varför vet jag inte. Känns inte som om jag kan varva ner. Inte ett dugg nervös för halkbanan heller, vilket chockar mig men har inte riktigt haft tid för att känna efter. Känns som om jag har massor att göra men i själva verket så är det inte så mycket. Hjärtat bara slår fortare och fortare. Ska försöka köra avslappningsgrejet här någon dag så jag kan slappna av. Urs. Men men. Nu ska jag studsa i duschen sen promenad med Leona. det ska sitta fint! sen blir det att brumma runt på halkan :D

Kommentarer
hanna säger:

Skönt med lite stress, hihi, man får så mycket gjort då :) Och åååååå vad roligt med halkan!! Den vill jag me göra igen igen o igen! Det var ju så kul, eller hur? Hoppas det gick bra och du lekte ordentligt :) Hihi. krakram

2010-01-27 | 20:24:36
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback