ingen slappdag här inte.

igår var en riktig segodag, ingenting vettigt hände och efter min powernap runt 14 tiden som varade en timme så blev jag av med huvudvärken iaf. Då tog vi en promenad och sen blev det till att börja med maten. Idag är det lite skillnad, har precis vräkt i mig en stor mumsig frukost, ojojoj kan inte förstå hur mycket jag kan få in ibland, men vad gör väl det nu när det är dags för träningstider. Ska strax ut på en kissrunda med Leona sen en sväng in i duchen. Under dagen så ska jag försöka hinna med en träff med Elin och sen kolla boende :D får hoppas att det är så bra som det låter, man brukar ju stöta på ett par nitar lite då och då i jakten på något annat :S får hoppas att detta inte är en nit!

Nu har jag och IdaMaria skakat hand genom bloggvärlden att vi banne mig ska ta tag i vårt träninda, började prata om det när vi jobbade ihop för ca 1år sedan. Har inte träffats sen dess, tråkigt nog. Men nu så är det ändring. Nu får jag ju en helt ok lön så man har lite att leka med iaf :)
Har lyckats få till mig 8 extra timmar i veckan på jobbet nu, torsdag och fredag, så nice! sen så blire jobb hela helgen medans Martin åker till sin kompis som har inflyttningsfest!! jaja nu ska det bli pinkrunda!  tjaaaoo
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback