lycklig och less?!

sitter och funderar på om man kan vara lycklig och less sammtidigt?! för i så fall så är jag nog det. Känner mig väldigt lycklig och duktig att jag har gjort så mycket på mina lediga dagar nu det sista, alltid fullt upp. Mycket lek och gos med Leona, promenader och träning. Känner mig som en duktig hundägare :) Det känns på något sätt att allting kommer att lösa sig nu. Antingen så kommer det hända en stor grej i vårat liv inom kort annars så kommer allt vara som vanligt.. spännande tycker jag :)
Samtidigt så kryper det i kroppen på mig och jag längtar till jag står innanför kassa linjen på Mcdonalds och serverar burgare, längtar.. är det konstigt med tanke på att jag nyss vart med om ett rån?! kanske.. polisen har ringt mig nästan varje dag nu.. förstår inte men för en gångskull så tycker jag att dom jobbar på oerhört bra, frågar om man mår dåligt och vill ha hjälp, frågar om man känner sig krängt och vill ha ersättning. Ja mycket bra uppföljning av de inblandade, stort pluspoäng till dom :)
Bakade igår, blev chokladrutor, eller vad det heter, sånna med pärlscker på :D jätte goda, sitter och trycker i mig några nu. Kanske borde skicka några till Hanna :P ge igen lite!!

I morgon är det dags att välja ja eller nej, flytta eller stanna kvar.. :)  den som lever får se :P
Kommentarer
Mysmongo säger:

Vart ska ni flytta i så fall? Kramar!

2010-03-16 | 11:59:33
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
Ida säger:

Vad kul! Hur gammal är han som ni har? Borde absolut börja dansa nu..Hur länge har vi inte tjatat om det?! Det är fan skärpning nu!

Japp jag bor i Enköping =) Jobbar som dagmatte åt två hundar om dagarna mån-fre , sen jobbar jag extra helger då och då inom rest/bar i sthlm och vissa lör delar jag ut reklam. Så det är en del. Hur går det för dig då? Vart ska ni flytta? =O Kram

2010-03-16 | 13:54:47
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se
Ida säger:

Jo men det hinner jag med , det är ju oftast om kvällarna ju :) Friskis blir ju perfekt , så kan man göra annat med. Det var väl ett bra pris för månadskort där? Hoppas ni får lägenheten i Uppsala, blir väl lättare när du ska ta dej till Enköping med. Kram!

2010-03-16 | 14:14:29
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se
Pernilla säger:

Ska ni flytta? Varför då?

2010-03-16 | 16:22:15
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback