kaboom..

sitter och äter frukost. börjar inte förens 15.00 idag men gick upp vid 8 tiden ändå. sitter och njuter, njuter av allt. I augusti byter vi blad, lämnar förra kapitlet och börjar på ett nytt. Jag vet inte vart jag ska ta vägen men allt, precis allt känns så skrämande bra. Läskigt bra. Känns så långt borta men vi vet ju att tiden bara rullar på, dagarna flyter ihop så en vecka känns som en enda dag.
I Augusti tar vi vårat pick och pack och flyttar här ifrån. Bort från Uppsala men inte så fasligt långt. 30 minuter med bil ca 50 minuter med buss. Österbybruk. En liten bruksort utanför Uppsala. Hur fint som helst. LÄgenhet på 3rum och kök. Ny renoverad. Och jaa alldeles alldeles underbar. Den är vi. Stor rymlig fräsch. ååh vet inte vad jag mer ska säga. Känns bara så bra nu. Allt. Allt kommer ändras i Augusti. 2010, jag älskar det. 

De närmsta 14 dagarna känns inte ens jobbiga. Eller joo men när jag tänker att det kommer ske en förändring väldigt snart så gör det inget. 10dagar på raken med jobb 9 timmar var.. Fy fanken.. men sen är det slut. Ett nytt kapitel. Ett nytt liv. En början på en framtid.

Lycka♥

Kommentarer
linda säger:

ååh herregud vad roligt!! graattis :D åh det måste ju kännas huur bra som helst. åh vad glad jag blir :) :) :)

taack för hett avloppstips! lovar att vi tar o använder oss av det nästa gång ^^ jaa.. jag jobbar rätt mycket nu, men söndag kanske kan funka? får snacka med mange också! men jag tycker också att ni ska komma hit snart, absolut :)

2010-05-12 | 10:26:58
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Sofie säger:

Grattis Grattis! Shit va kul! Hoppas de blir bra! =) Vilken fin bild oxå! Gullungar! De är ni värda!

2010-05-12 | 21:40:46
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
Ida säger:

Åh vad kul för er! Hoppas ni kommer trivas där, har några vänner + en halvbor som bor där och dom trivs =)Kramar!

2010-05-12 | 23:40:00
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se/
♥KiZnic - BLI VECKANS BLOGGARE♥ säger:

Så fin bild =)

2010-05-13 | 00:31:35
Bloggadress: http://kiznic.blogg.se/
Ida säger:

GUD VAD KUL! :D grattis!!

2010-05-13 | 10:37:53
Bloggadress: http://lifeisfordummies.blogg.se/
mamma säger:

Är så glad för eran skull :). Håller tummarna att ni ska trivas. Har en bok där Österbybruk nämns, vore trevligt att komma dit och se det när man läst om det :).

Ha det bäst :) stor kram till er och lycka till med allt. /Mamma

2010-05-17 | 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback