trötter.

Kvällen av slutades bra igår. Blev en del tv tittande och julkort pysslande. Sen när Martin kom hem så gick vi och la oss. Somnade väldigt fort. Men direkt efter hämtningen av Petra så slängde jag mig i soffan och försvann in i drömmarnas land. Har drömt så konstiga drömmar på sistone. Frustrerande och irriterande. Förstår inte varför. Kanske beror på att jag har haft en del humörsvängningar de senaste. Vaknar iaf av ett himla dunkande, borrande, springande i trappan. De har börjat byta fönster i min trapp så vilken dag som helst så kommer dom väl in här och för ett jäkla oväsen. Förstår inte var jag ska göra av hundarna bara. Får väl stänga in dom i varsitt rum. :/ Leona tycker inte om borrmaskiner. Låter läskigt antar jag. Så hon börjar flåsa som om hon fått kärringhetta. jaja.. ska bli skönt med nya fönster iaf, de nya är skit snygga. Och i morse såg jag även att jag vunnit ett par fina julgardiner på millahs blogg. så de passar ju perfekt ;) Nya fönster och nya gardiner!!! Igår fick jag ett litet infall av att tvätta golven, så det gjorde jag igår. Dammsög alla rummen och skurade golven. Så det var rent och fint i gårkväll iaf. Nu har jag gått in och ut med hundarna ett par gånger...
Blir väl att rensa några skåp idag. Så man får iordning överallt innan julens bravader.

Tack alla mina fina vänner för att ni finns här för mig. Känns så stöttande med era fina komentarer. Lovar att inte deppa ihop. Ibland är vissa dagar svårare än andra och då är det väldigt skönt att ha en blogg och få ventilera sig lite.  Ska försöka följa upp era tips så fort det går. :) Tack alla ♥

mina nya julgardiner som kommer ta plats i köket!!
Kommentarer
Pernilla säger:

KÄRRINGHETTA?!! Haha, det var bästa idag!! haha =)

2010-11-17 | 16:01:59
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback