var inte rädd..

Dagen igår gick snabbt och konstigt nog så känner jag att jag behöver vara hemma några timmar idag så jag hinner städa lite, eller ja främst dammsuga iaf. Igår blev det lunch med Tilde, och en runda på stan. endast en fotfil och en fotkräm blev inhandlat för min del, väldigt ekonomiskt :P så någon dag ska jag ta hand om mina fötter, de får aldeles för lite kärlek.
Åkte hem med Martin och närmare kvällen så ringde hundens husse (som jag skrev om i tidigare inlägg) han ville att jag skulle komma hem till honom, vis det gick väl br. Tog vägbeskrivning och allt och la på. Och precis innan jag ska åka frågar Martin mig om jag inte är rädd?! Tog inte långstund innan jag skickade tillbaka en fråga om vad jag skulle vara rädd för. "Ja men han bjuder ut dig till skogen på kvällen, en kille du inte ens klänner, det här vet jag inte om jag gillar" Och då förklarade jag för Martin att denna killen gjorde sig mycket till besvär när han sä'tter upp en lapp på ica hoppas att någon ringer, bjuder över det och sen våldtar eller mördar den. Kom då på att det var exakt så det gick till i en Beck film härom kvällen, så Martin fick mig att ta med mig en spray utifall killen skulle attackera mig. Då blev även Martin lite lugnare :P hahah
Killen var iaf snäll och om nästan 1 vecka så kommer den lilla vovven hit oh testar för att se hur det går, den var väldigt dominant och verkar inte lägga sig för något eller någon, lite tråkigt. Men Leona mjuknade till så de klarar av varandra om man håller lite koll så de inte moppsar allt för mycket.

Idag blir det en sväng till sthlm fram och tillbaka, därför jag är uppe så tidigt :D Hämta Cindy. Sern ska vi åka runt och kolla på lite grejer till lägenheten, förhoppningsvis blir det ett bord :D


Leona och Cindy i vintras ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback