Hemma efter hemmavisiten

Nu är jag återigen på plats i byn. Det känns.. bra faktiskt. Hade sån sjuk hemlängtan (skövde längtan) dagarna innan vi åkte, men nu känns det bra igen.  Dagarna i Skövde har varit mer än kanon. Strålande solsken varje dag och smockvarmt!! Och vi har tagit till vara på precis all tid som fanns att få.

Fredag: Hem till pappa och hämta nyckeln till lägenheten. Åkte ner i en bil utan AC. Middag hos Mamma, grillning på kvällen med Jimmy, Leijon och Bea + Hundarna. Sov hos Jimmy.
Lördag: Upp tidigt för att tillbringa 20minuter i ultra solariet. Någon nyans brunare tog vi oss sen till lägenheten för att fräscha till oss, in i bilen utan AC igen, mot Släktingar för att fira påsk. God mat, promenad, och äggletande i trädgården!!
Söndag: Hem till Mamma för middag. Till kusinerna för fika. Sen hem sent för att packa sova-över-grejer till lilla syster som följde med till lägenheten på kvällen.
Måndag: chill hela dagen. Långpromenad. Lekte vid alla olika sorters lekplatser, klättrade i träd, åt årets första Glass, sen hem i bilen utan AC.

Leona har haft en toppen helg. Bättre kan ingen hund haft det. Varit ute precis hela dagarna, träffat massor med hundar, och badat nästan varje dag. Jagat katter och ätit flera olika sorters djuravföring, hon var mer än nöjd!! Och trött varje kväll :)
Jag längtar tills nästa resa dit ner!! Hade de så himla bra varje dag. Tur att jag inte träffade Malin och alla andra vänner där nere, då hade jag nog inte kommit hem igen :/ Men jag saknar dom! Och nästa gång jag kommer ner ska jag tillbrnga mycket tid med mina vänner också. Inga bilder på helgen bravader blev det tyvärr. Hade med mig kameran men inget batteri i den :( Surt!

Leona har börjat löpa, så ingen tävling den 8de för oss men kursen blir iaf av. I morgon är första tillfället och jag är så laddad. Ska bli skit skoj! ♥
Kommentarer
Hanna säger:

Härligt att ni hade det så bra!! Förstår att du längtar tillbaka dit ibland.. Lycka till på kursen, ni kommer äga! ;)

2011-04-26 | 19:56:19
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback