Studenten!!!

Ett stort Grattis till alla Galningar som tar studenten idag!!!


I förrgår var det 3år sedan jag tog studenten. 3år sedan jag höll på att försova mig från alltihop. 3år sedan jag sprang i panik till Ica för att köpa strumpbyxor till studentoutfiten för att trosorna lös igenom. 3år sedan jag hade min galnaste vecka någonsin. Shit vad roligt det var. Jag vill tillbaka till alla härliga människor och bryta mot skolans alla regler, jag vill hoppa ut genom fönstret och springa för allt i världen så fort det plingar på dörren. Försöka verka nykter när man pratar med fritidsvärdarna när man inte ens kan stå. Möta nya människor på varje fest.
Vakna full och somna full. Dricka löjligt mycket och dansa hela natten. Sova hela dagen. Filmkväll, top model maraton, singstar, hundpromenader, hundträningar, skitsnack, bråk, tjaffs, skratt, glädjetårar, kärlek, vargjakt, skrämas, nattspring i skogarna, roliga ljud från Johan, Pernillas skratt, Elins Koffein tabletter, Tessan och Alexzandras Lägenhet. VÄRMLAND♥



..Helt sjukt vad tiden har gått fort.. ♥
Kommentarer
Anna säger:

Åhh.. Blev nästan tårögd nu. Vill också tillbaka. Underbara minnen! Saknar allt!

2011-06-01 | 22:48:42
Bloggadress: http://annispannis.se
hanna säger:

Minnen som aldrig försvinner <3

2011-06-02 | 22:16:13
Bloggadress: http://hijateja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback