Bra grejer!

Äntligen.. Äntligen säger jag bara. Så happy. Min förkylning börjar sakta men säkert ge med sig. Och det tackar jag helgens bravader för. Både Fredagen och Lördagen bjöd på alkohol vilket visade sig vara bra för förkylningen. I Lördags kväll kom Linda och Magnus, då stog jag,Kimmo och Martin i full färd med matlagningen. Det blev nötkött, stor sallad, och grillade grönsaker.. smaskigt värre. Lite små snaks vid sidan om sådär var brie ost och kex.. Super härlig stämning hela kvällen, Och på söndagen kändes det som att ja inte var förkyld alls. Febern var som bortblåst. Feels nice!

Nu är det bokat och klart. Om mindre än två veckor beger sig min älsk ut på äventyr. I 10dagar till USA. Tycker de ska bli jätte kul för honom.. men fett synd om mig, som tur är så har jag redan lyckats boka upp den mesta tiden när han är borta så tiden lär nog gå fort :)

Nu ska jag städa iordning efter helgen..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback