vårdcentralen..

Gårdagen tillbringades i soffan. Verkligen hela kvällen. Började känna mig bättre runt 19tiden och passade därför på att ta en väldigt kort sväng med Leona. Maxat 5 minuter alltså. kommer in och känner att ja börjar få svårt att svälja igen.

De på apoteket rekomenderade mig att gå till vårdcentralen idag om det inte var bättre. Och NEJ det är inte bättre. Men känns dumt att komma efter 2dagar med besväret.. sen hatar jag vårdcentralar. urs.. har inte vart på en sån på flera år.. Vill verkligen inte gå. Absolut inte själv, men ibland måste man inse faktum att man är vuxen så det är väl bara att kravla dit.. Kanske.

De menar på att pencelin  ska hjälpa. Jag tror inte jag har ätit det någon gång.. ååh varför mig för??. Jag vill vara frisk. Glad, ha en massa ork och göra roliga grejer. Dessutom är det första gången jag sjukanmäler mig lätt på 1år. Läskigt.

Nu ska jag återgå till att tycka synd om mig själv. Sen får vi se om det blir vårdcentralen idag eller inte..

idag skulle det varit din 23års dag finaste vän ♥
Kommentarer
★Fam. Bus★ säger:

YUsch, du får krya på dej vännen!



Tack! Lägg gärna en röst fler ggr, om du har tid över en gång om dagen vore det super :)

kramkram

2011-03-09 | 10:11:08
Bloggadress: http://familjen-bus.com
Pernilla säger:

Krya på dig min vän!

Ingen förtjänar att vara sjuk när man kan vara frisk...

Styrkekramar från Pillan!

2011-03-09 | 21:04:30
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback