Pepparkaksakuten

Fått frågor om vad det är för nytt jobb jag börjat på och tänkte att jag skriver svaret här :)Eftersom det varit väldigt dåligt med jobbtimmar de senaste månaderna (trotts mina 3jobb) så hörde eventpersonal.se av sig väldigt lägligt. Jag har varit medlem där en längre tid men det har inte kommit något jobb som passat mig tidigare förens nu, eftersom jag haft jobb, och en valp i huset. Men nu äntligen kunde jag tacka ja.

Ett jobb som varar i 3veckor som heter pepparkaksakuten. Japp så enkelt var det. Jag och en tjej till, Sofia åker runt till butiker lite runt omkring här, bygger upp våran milda monter, bakar ca 300pepparkakor som vi bjuder på samtidigt som vi informerar om Mildas nya app på telefonen samt deras nya kokbok som finns att beställa på deras hemsida Milda.se helt gratis! Vi delar även ut en hel del rabattkuponger på Milda margarin. låter kanske inte så roligt för endel öron men jag tycker det är super kul. Jag som älskar att baka och prata med människor :) Så nu är det 2veckor kvar onsdag-lördag. Sen är det slut för den här omgången så får vi se om det blir något mer event i framtiden.. som det ser ut nu skulle jag gärna göra om det :)

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] säger:

Hej. Jag skriver till dig då jag ser att du tidigare varit med och tävlat om produkter från KEB Skincare. Nu har jag en sådan tävling i bloggen - passa på att vara med vettja! Dessutom har jag flera tävlingar igång, och 1 december startar julkalendern med nya tävlingar VARJE DAG!



Ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer!

2011-11-25 | 09:17:17
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback