du och jag för alltid.

Jag borde verkligen sova. Men det är så mycket tankar som snurrar i mitt huvud som gör att jag inte får en lugn stund. Var tvungen att avbryta hund ledigheten pga att Freja blivit sjuk. Eller blivit är egentligen fel ord, med tanke på att hon inte haft en bra-i-magen-dag på hur länge som helst. Sen någon gång. olika föder har testats och det värker riktigt i hjärtat när jag tänker på hur din mage mår. Nu blir det veterinären och dom får ta beslut vad som ska ske härnäst. Jag hade så stora planer för oss, jag hoppas verkligen de går att genomföra! älskade lilla svarta <3  Att min blandras här hemma endast varit dålig i magen ett fåtal gånger, ärligt skulle jag nog kunna räkna de på min ena hand, är ju bara skrattretande! Att man sedan får ett besked om att ytterligare en gammal skolkamrat lämnat oss, gör att tankarna springer iväg lite extra. Jag tänker på er som finns här, och hoppas ni vet vad ni betyder för mig! resan på Östersjön var helt underbar, behövlig och galet rolig. Fler sådana resor tack!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback