bocka av

Förberedde mig på jobb i morse, om de skulle ringa och behöva hjälp nu på morgon kvisten. Ingen ringde, så typiskt när man är förberedd. nåväl, det blev tid för en hel del annat iaf. Nu har jag Deklarerat, ÄNTLIGEN. fick papprena för flera månader sedan men har inte fått tummen ur att göra det och igår kväll när jag dammade av papprena som låg under alla hundtidningar upptäckte jag att jag inte fått någon kod eftersom jag var tvungen att skicka in en NE blankett. Ringde upp dom och fick plats 122 i telefonkön!! gah.. nåväl, nu har jag ringt runt hit och dit och nu är allt klart. pjhu..

Har en väldigt lång lista idag som behöver betas av sakta men säkert. Bara att sätta igång :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback