Höstmys.

Dålig uppdatering innebär iaf för min del att jag haft fullt upp! Martins födelsedag blev lyckad och han uppskattade överasknings besöket, smörgåstårtan och presenterna :) Av mig fick han/vi en helg i Göteborg på det fina Gothia Towers hotellet. Ensamtid med varandra får man aldrig för mycket av ♥ Så i November beger vi oss till de lite mer södra delarna av Sverige.
Vi har hunnit med Örebrolägret med gamla klasskompisar och lite nya människor. Verkligen en lyckad helg med massor av hundträning skratt och vin! Towa Lindh var inhyrd och lärde oss massor om grunden till lydnaden, samarbete och momentinlärning. on var verkligen super duktig!
 
Frusna hundsportare helt inne ekipaget som tränar för Towa Lindh.
 
Dagarna i Örebro gick super fort. Fullspäckat med lydnad, rallylydnad, spår och Uppletande. Funderar på om vi ska dra ihop en till helg i vår. Vore verkligen super roligt!!
Igår blev det lilLördag firande med finaste Linda
 
Shopping, en massa tjejsnack och vin! Bättre kan det nästan inte bli.
Tog en långpromenad med hundarna i morse och försökte fotografera dom lite. Men min mobilkamera har gett upp och levererar bara brusiga/suddiga bilder. Suger.. men det fåt duga tills man köper en ny. Har laddat hem Runkeeper appen till mobilen och blir chockad varje gång jag tar en promenad med den. Trodde jag gick långapromenader med hundarna men den idag låg bara på 4km (?) i morgon ska jag gå en annan av mina långa för att se hur lång den egentligen är ;)
 
Kommentarer
Pernilla säger:

Önskar att jag kunde vara med på träningshelgen, absolut intresserad av en ny träff i vår om det skulle vara så!
Hojta till om ni har lust att träffas när ni är i Gbg, vore skoj!

2012-10-11 | 21:12:39
Bloggadress: http://www.xpernillax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback