Grisen i säcken.

Mitt humör har inte varit bra de senaste dagarna. Stört mig på de mest knasiga grejerna och humörsvängningar så det skriker om det.Det har varit en tuff början på det nya året, blir så less på mig själv att jag inte bara kan rycka upp mig och låta bli att grunna. Nu ska jag iaf tänka efter före så att det inte ska bli så himla rörigt. Igår var jag ledig och hade palnerat dagen med en sväng inne i stan med Freja, hämta bilen, fika med Linda, hem till svärisarna och äta middag hem. men riktigt så blev det inte.. missade bussen 2av tre gånger och den tredje gången kom det ingen jävla buss! Man blir ju trött! Blev en välbehövlig telefondejt med Linda sen åkte vi hem till svärfar och åt middag med honom.
 
Idag börjar jag jobba föst ikväll, så jag hinner gott och väl att trötta ut min lilla schäfer en stund!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback