löptid

Mobilkaddaren är åter på plats och nu kan jag glatt använda telefonen igen! Pinsamt hur naken och utlämnad man känner sig utan en smartphone. Men jag överlevde ;-)

Freja startade natten till tisdag med att väcka mig för att gå ut och bespruta gräsmattan med sig odör. Fortfarande dålig på morgonen och hela dagen efter det. Leona hakade på men nu börjar magarna återgå till det normala och det tackar vi för! Hon har även börjat löpa.. vilket innebär att vi missar tävlingen i Knivsta om två veckor. Ska ringa och kolla om jag kan byta hund och tävla med Leona istället. Måste dock se lite var hon ligger i platsen innan jag går ut, längesen vi tävlade och tränade lydnad på allvar nu. Alltid bra att damma av.

I eftermiddag blir det en sväng till nya bilen för att försöka pilla iordning den.. ville inte starta i måndags så ska se om vi kan hitta på felet. Annars händer inte mycket här, inget hundigt alls, hundarna har fått sällskapa till tvättstugan ett antal gånger. Blir en långis innan läggdags sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback