fullrulle

igår kom martin hem.. var så himla skönt att ha honom hemma igen och träffa honom, känns som om de har gått flera månader, antar att de gör de när man inte vart ifrån varandra mer än något dygn här och var i ett år. Nu är han hemma iaf och allt är som de ska va :P

Lovade att jag skulle gå med han till bussen i morses, och när jag vaknade kände jag att jag tagit mig vatten över huvudet.. var hur trött som helst, orkade verkligen inte gå up ur sängen, men eftersom jag lovat så var de bara att dra sig upp och ta på sig myskläderna och promenera 2km.. som tur var så stog cykeln nere vid bussen så kunde iaf cykla hem.. det jobbigaste var nog att martin var så pigg, förstår inte hur man kan vakna 05.30 och vara hur pigg som helst :S sen när jag kom hem åt jag frukost och satte på mtv som hade en massa bra musik att lyssna på, och sen zzZzZzZZzz ja.. jag slocknade verkligen vaknade igen klockan 09.50 och fick fart i baken.. måste städa och greja innan mamma och co kommer, och när dom kommer vet jag inte än :P ska ringa om en stund tänkte jag.. ska bara örja göra iordning gästrummet först så något är klart när dom kommer.

Martin kom hem med en massa fisk, mest torsk men även en massa andra lustiga fiskar som jag inte alls vet vad de är.. så nu är hela frysen full med fisk, kanske finns någon fisk diet man kan börja på.. skulle nog lätt räcka i 2 veckor..

en midsommarbild som jag fick från mamma här om dagen.. jag, martin, leona och Nikki



nu ska jag försöka få något gjort.. tjao
Kommentarer
-svantes mamma- säger:

hihihi ibland orkar man helt enkelt inte upp på morgonen... Men bra att du tog dej i kragen i följde med Martin som du lovat. Vad söta ni är på fotot... (L)



Hehehe Svante hade inget val uppe på hästen direkt. haha! Jag hade nog inte heller vågat i dagens läge. Red som barn men allt de man lärde sig då är bortglömt... Puss o kram

2009-08-04 | 12:49:50
Pernilla säger:

Skönt att karln är hemma igen =P Vad händer i helgen då?

2009-08-06 | 10:52:26
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback