min lilla tjej..

ja jag älskar verkligen den där knasiga hunden.. hon får mig alltid att skratta och speciellt de senaste dagarna när hon har varit lite understimulerad och aktiverat sig på eget vis.. genom att springa maraton genom huset eller bara leka med alla leksakerna samtidigt.. knas.

Jag och Leona tog en lång promenad i Fredags, blev mycket längre än vad jag hade tänkt från början men eftersom mitt lokalsinne inte är av de bästa så gick vi lite fel.. lite väl mycket fel.. mitt ute i skogen och kom ut på en havre åker.. så tänkte att vi skulle gå samma väg tillbaka men så blev de tyvärr inte eftersom jag glömt av exakt hur vi gick dit :S jaja vi kom hem iaf, och Leona var jätte glad över att vi sprungit runt i skogen i över en timme :)
Lite bilder från promenaden..



























jaa det var en promenad med väldigt varierande terräng.. löv skog, barrskog, åkrar, höggräs, och träsk.. så de var ganska kul tyckte leona.. bästaste stället på hela jorden skulle hon nog sagt om hon kunde prata :P

nu måste jag tyvärr duscha henne, men de får bli när jag har köpt nya fästen till ute slangen, vill gärna inte tvätta henne inomhus, blir hår från golv till tak då :S inte så kul att städa..

I lördags blev det en sväng till Gränby, köpte brallor till martin, och jag fick en mobil och blonderat hår.. vet inte riktigt om jag trivs i det, har vart mörkhårig så länge nu så känns jätte naket att kolla sig i spegeln, men ja vänjer mig nog snart.. senare på kvällen drog vi in till olearys där vi käkade mat med lite kompisar, det blev bowling på kvällen och efter de en sväng till carl philips uteservering.. var verkligen hel sugen på att parta hela natten men umgänget segade till frammåt 01 så vid halv två tog vi bussen hem, hade en väldigt rolig cykeltur hem från bussen den natten, det var verkligen kolsvart på vägen, såg ingenting, så jag fick sitta med mobil och försöka lysa upp så mycket som bara gick.. förvånad över att vi inte ramlade faktist, men de gick bra vingligt :P  verkligen en toppen kväll.. :) bowlingen gick mycket bättre än väntat!! jag var inte sämst för en gång skull :D

igår var jag och jobbade en sväng, sen kom mamma och hennes gubbe in på jobbet, käkade lite sen körde dom hem mig :) idag ska vi in en sväng till uppsala innan dom åker..
annars händer inget, köket är snart klart så lär komma in en bild på det snart :)



Jag och min tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback