2009 lider mot sitt slut

ja i morgon är det nyårsafton. Känns konstigt men ändå skönt att detta året är över så man kan börja på nytt nästa år. 2009 har för mig varit ett väldigt varierande år, upp och ner har det gott och i en väldans massa svängar. Därför är jag riktigt laddad inför 2010, jag känner på mig att det kommer bli ett suveränt år! Har städat huset nu, i em åker vi ner till skövde, för att tillbringa nyår där. Ska bli skönt att komma hem nästa år till ett rent fint litet hus :) En liten sumering av 2009:

Januari - Sökandet av hus påbörjades, slutade jobba i stockholm.

Februari - Sökte mest jobb och satt hundvakt.

Mars - började jobba på dinK telefonförsäljare.

April - Jobbade tok mycket, fick jobb på mcdonalds.

Maj - studentfesten i Karlstad :D Träffade alla gamla klasskompisar och tok folk från forshaga.

Juni - donken personalfest. slutade på DinK, Flyttade in i huset.

Juli - Började på körskolan, Inflyttningsfest!

Augusti -Tråk månad, mest en massa jobb.

September -Semester i Grekland!

Oktober - Martin 20år!

November - Jag fyllde 20år!

December - Pesonalfest på donken. Härlig julafton.

så inlevelserikt har mitt liv varit detta året inte så mycket speciellt som hänt mer än att vi blivit ett år äldre flyttat till hus och vart i grekland.  Har redan börjat slipa på mina nyårs löften. Skrivit extra många iår eftersom jag vet att alla inte kommer att hållas. Det är väl charmen i det hela också. Tack och lov så har leona hållt sig frisk hela året, inga jobbiga vetrinär besök, tack och lov.  Jag har lärt mig en himla massa detta år som jag tror är viktigt att bära med sig i livet. Detta året avslutas med lite feber och en redig förkylning men nästa år kommer jag tillbaka fit for fight! By the way, tror verkligen nyårs afton kommer bli great, vi ska fira med syster och lite vänner i falköping. Party!

Ha en underbar nyårsafton gott folk! ♥
Kommentarer
sofie säger:

Zackis och dunder är oxå här hemma.. men Zolo som vill ut o gå massa ju! =) Har så mkt spring i bena! =) Zackis vill inte gå såååå långt, då får han ont i sin tass ju.. =) Än så länge är allt som vanligt här hemma =) Kramar o gott nytt år!

2009-12-31 | 13:29:46
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
★Svantes mamma★ säger:

Hej!



Hoppas du hade en trevlig kväll!



Jag vill gärna nämna att man kan rösta på min blogg, nr 8. http://ssannassuomela.blogg.se/2009/december/samla-roster-bloggare.html#comment

Har du en liten tid över och vill rösta på mej så vore jag super glad! Kram kram

2010-01-01 | 13:43:06
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback