jobb

blev inte riktigt som jag tänkt mig idag. Tog en sväng till jobbet och körde på i fyra timmar, kändes helt ok, skulle ju inte gjort så mycket vettigt idag ändå, inget som inte kunde vänta till i morgon, så varför inte hjälpa dom stackarna där borta, tycker dock att dom ska sköta vårat schema något bättre så inte tider bara ploppar upp mitt i schemat. jaja skit samma, jag behöver pengar och dom hjälp. I morgon blir det en heldag med Martin och dogsen. En sväng i spåret får det bli och sen lite julbak :)

Martin mötte mig vid bussen nu påväg hem, han skulle också hem, hade fått nog av personalfesten, säger bara tack och lov att han åkte hem med mig nu, hur hade det annars gått? han gapade, tjoade och sjöng på bussen, väldigt pinigt eftersom det bara var vuxna som åkte med idag, skämdes lite måttligt :P sen hängde han på mig från bussen och hem.. phuu konstigt att man tycker att han är rolig när man själv är full. Nu är han fylle hungrig, dragit i sig 2 påsar nudlar och är inne på 4 kneckemackan, hur ska det här gå?! jaja jag mår iaf bra i morgon :)

tjosan.
Kommentarer
Anna säger:

Självklart! Du är mer än välkommen gumman :D Ska ta och pallra mig hem till er en vacker dag också, när ekonomin är på min sida. Men det är bara du slår en pling så får vi styra upp något. Puss

2009-12-05 | 00:08:53
Bloggadress: http://viccipicci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback