Kärlek

de senaste dagarna i mitt liv har varit fullt med Kärlek. Helt underbart, i Torsdags kom min stora syster och hennes Sambo hem till oss, blev en kort träff eftersom de kom så sent så tog vi bara en fika och sen sovtajm. Fredagen bjöd på några jobbtimmar, sen kom Martin och hämtade mig och vi tog några glas vin på kvällen. Upp lite halvsent på Lördagen för att snabba iväg till Stockholm där det var Hundmässa, helt underbart att träffa lite bekanta, och mysa med alla söta voffsisar. Köpte en aktiveringsboll, godis och en almenacka under besöket. Sen begav vi oss hem, kolla film och käka pizza. Söndagen fick börja med sov morgon, sen åkte syrran och hennes karl hem, och jag och Martin åkte hem till hans syster för adventsfika. Senare på kvällen drog vi in till stan och åt på en thairesturang. Jätte gott :D

Om inte detta vore nog så firade jag och Martin våran 4års dag i Lördags ♥ Kan inte förstå att tiden går så himla fort, men på något vis så tycker jag bara om honom mer och mer för varje dag som går. Älskar dig!

I veckan är det fullspäckat. Jobbar för det mesta och ska även klämma in lite körning. Så fullt upp som sagt och när jag vaknade i morses så låg en decimeter snö över hela forkarby :D weeeii och det väller fortfarande ner en massa! Härliga tider. Leona har vi lånat ut till svärmor som skulle sova själv i några nätter, hon tyckte det kändes tryggt att ha Leona där, så nu känns det jätte tomt här. Har skottat i morses, var som ett helt träningspass det så blir ingen powerwalk idag inte, genom svettig blev jag , det värsta är att ingen har plogat på vägen, fattar inte vad folk håller på med, bilarna kommer ju knappt fram. jaja hoppas det går bra att köra ändå, för snart kommer svärmor :9 ha en härlig dag!
Kommentarer
Hanna säger:

Åh grattis!! 4 år är inte en kort tid!! Så kul att ni fortfarande håller ihop, söta är ni med! :) Kul att se er i lördags, ses alldeles för sällan... kram

2009-12-17 | 22:10:24
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
Ida-marie säger:

Lite sen med att säga Grattis..Men grattis på 4 års dagen! =D Hoppas allt är bra , borde helt klart ses snart! Kramar

2009-12-28 | 16:09:49
Bloggadress: http://anyway.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback