men sluta ring då.

hatar att vakna utav att mobilen ringen 7.30 när man är ledig, trycker av, det ringer igen, trycker av. efter en timme ringer det igen, låter det ringa, ringer igen, låter det ringa. Men alltså helt serriöst. Jag svarar alltid i telefonen om jag inte är upptagen och när jag ser att någon ringt, ja då ringer jag upp. Men vad fasen är det för fel på människor som ringer igen och igen, de vet ju att jag sover, eller att jag inte kan prata med dom just då. Så i min frustration så sket jag i att ringa tillbaka, fan folk kan väl ringa på normal telefontid.

Idag är det kallt ute, 13 minus grader. känns inte så kallt eftersom att det är vind stilla, i går var det 7minus och jag trodde jag skulle frysa ihjäl. härligt med vinter och snö tycker jag :) tog en härlig promenad med Leona igår, mycket bus i snön var det, och inte blev hon trött inte, det var bara jag som var genoim frusen och trött i benen av allt  plumsande.

Har vart och övningskört lite idag, om en timme kommer martin hem, då ska vi ut på jakt efter julklappar. ser inte fram emot att trängas med en massa folk men det är skönt att få det gjort. Ikväll blir det Julbord med Martin föräldrar och hans syster. ska bli jätte mysigt, och gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback