nu var det slut.

känns som att julen var fruktansvärt kort i år, fastän den inte är slut än så känns det som det. Kanske beror det på att jag jobbat dagarna både före och nu efter jul. Men så är det ju att vara vuxen, vill man bli rik och ha kul så får man jobba arslet av sig.

Första julen någonsin som jag inte firar med min familj, julhelgen har tillbringats hos Martins föräldrar, riktigt mysigt har det varit, fått uppleva en äkta julstress, vilket inte är vanligt i min familj eftersom vi fixar allt typ en månad före julafton, kanske lite överdrivet men jaja tidigt iaf.
Har varit jätte skönt och jag tror att vi alla tyckte det var super mysigt, blev jätte nöjd med mina fina julklappar också, trodde aldrig jag skulle få så många men den där familjen skämmer verkligen bort en. God julmat och gott sällskap.
Men En jul med mamma är ändå en jul med mamma, saknar min familj så oerhört mycket, speciellt vid sånna här tillfällen som man brukar tillbringa med dem. Men på onsdag/torsdag så blir det en rutt ner till skövde för nyårs firande, önskar jag hade kunnat stanna några dagar men jobbet kallar så får bli en kort visit.

Jag har även lyckats dra på mig en förskylning, en rejäl en. Hata. hoppas några alvedon hjälper för att vara sjuk är inte kul, inte heller att jobba när man är sjuk.

bilder från julhelgen läggs upp inom kort, nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på arga snickar´n :) ha de nice
Kommentarer
Hanna säger:

Vad skönt att julen blev bra trots familjen långt bort! förstår att du saknar dom! kramkram

2009-12-26 | 16:45:36
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback