slå tillbaka.

Är det något jag verkligen fått lära mig av mina föräldrar så är det, om någon bråkar med en så ska man bråka tillbaka, man ska inte bara sitta och ta emot en massa skit som man vet att man inte förtjänar. Så nu har jag spottat på dom som spottade på mig, får verkligen hoppas att det gick vägen. Resultatet får jag när jag kommer till körskolan, funkade det inte så kommer jag skämas som en hund. Men det är bara att hoppas och kämpa på.

Det konstiga är att när jag absolut inte orkar mer, när man bara vill ge upp, när man är beredd på att visa vit flagg, då får jag för mig att jag ska klara det. Jag får kraft att slå tillbaka, men varför måste det gå så långt, varför ska man gräva ner sig så långt och må så fruktansvärt dåligt innan man får den tanken att man klarar allt? jag är nog faktist den konstigaste människan på hela jorden, och på något konstigt sätt så gillar jag det. det är jag. Jag är fortfarande jag.

Skrev i ett inlägg för längesen att jag hade tappat den jag var förr, den som inte tog skit från någon, men fan den delen av mig finns kvar, jag har bara gömt henne lite, men nu kom hon fram den lilla ragatan. Gapa och skrek och fick som hon ville. Håll tummarna nu gott folk, att det här går vägen.





Vad skulle jag vara utan min lilla familj och mina föräldrar?
ni stöttar och finns alltid här för mig.
Hur ska jag någonsin visa er hur mycket ni betyder för mig?
Kommentarer
Sofie säger:

Du måste berätta vad som hänt o hur de gik när du gapat o skrikit o fått som du ville?

2009-12-03 | 14:50:40
Hanna säger:

Vad har hänt, vilka har gjort nå som du blivit arg för och varför ??

2009-12-03 | 18:16:18
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/
linda säger:

det är bra lynn, man ska aldrig ta skit man inte förtjänar. vem är det som är så hemsk?

o behöver du hjälp att ge tillbaka nån gång så har du mitt nummer.

2009-12-03 | 19:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback