varningstriangel.

gårdagen var jätte bra, vi var som små barn i en leksaks affär, skrattade, tjoade, tjattrade. precis som det ska vara. Blev av med en del pengar också, vilket känns skönt eftersom jag köpte sådant jag behövde. å andra sidan känns det inte alls bra eftersom jag inte har ett öre kvar på mitt konto.
22dagar kvar till löning, hur fan ska man klara sig?! urs, jag hatar allt idag, jag är verkligen ingen rolig person att varken ringa, träffa på stan eller komma hem till, inte idag. Kanske i morgon. Men just nu känns allt skit, jag vet att allt löser sig, tids nog, men hur mycket ska man klara av? Hur mycket ska en enda individ klara av att bära? Jag hatar verkligen att vara vuxen, myndig, allt hade vart så mycket lättare just nu om man varit minderårig och föräldrarna kunde hjälpa en, men just nu går inte det. Inte alls.
Vad är det för dumheter att man ska bli vuxen och klara sig själv när man är 18år, vem har kommit på det? Jag känner mig mindre än någonsin. som ett litet barn.
får väl se om det blir något vettigt av denna dagen, ska till körskolan senare, det fasar jag för allra mest, idag kommer körningen gå åt fanders.

Snälla jävla samhälle, hjälp mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback