Ensam..

gröna lund var helt fantastiskt, fint väder och härligt folk.. hade verkligen jätte skoj och tror inte jag har skrattat så mycket i hela mitt liv.. och jaa jag var verkligen skit rädd i några karuseller.. men det var det värt as kul ändå :)

igår begav vi oss till Enköping för att fixa lite ärenden, ordna med posten och grejer, sen blev det handling på maxi och lite käk på sibylla, på kvällen kom svärföräldrarna över och martins syster, och när dom hade åkt blev det en stund framför tv med lite godis och chips :D i morses blev det lite väl tidigt för min del, klockan var 9 men kändes som typ 7.. jag var verkligen helt slut i kroppen men tvingade upp mig själv för att hjälpa martin att packa det sista. när vi äntligen kommer iväg så går självklart bilen sönder halvvägs till Uppsala :S fick smygköra hem och ringa svärfar så martin kom iväg på sin lilla tripp med fiskepojkarna.. jag däremot drog mig ner till stan för att spendera lite pengar, och ja lite dyrt blev det men de var de värt :P nu sitter jag dock här hemma igen och funderar på vad jag ska göra.. tomt och ensamt känns det, var verkligen längesen jag och martin var ifrån varandra så här länge.. 10dagar, tror de var ca 1år sedan :S så de känns lite konstigt.. men helt ensam är jag ju inte direkt.. hundarna för ett himla liv, springer in och ut genom huset med bollar och pinnar och allt som man kan bära med sig, sen jagar dom varandra.. fan dom är inte stilla mågra minuter varje dag.. förstår inte alls hur dom orkar.. men de gör dom tydligen..

igår fick dom nog av varandra iaf, blev lite gnabb och dom började bråka, Leona vill ju bestämma över allt, det är hennes hem och hennes leksaker.. och jag kan dock hålla med om att cindy är lite jobbig, myror i brallorna. men om jag ska vara ärlig så är hon precis som Leona var när Leona var liten, så det är lite mysigt att se hur hon håller på.. :P
nu är dom iaf vänner, skuttar runt i trädgården som små kaninungar :P

kvällen bjuder som sagt inte på så mycket, ska tycka synd om mig själv som sitter hemma själv en fredag kväll :P blir nog lite hundträning och fix i trädgården.. glo lite på tv blir det nog också..

ha de så bra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback