ny färg

gick ganska bra att somna igår ändå.. efter många om och men, så somnade jag tydligen, var lika trött som vanligt i morses och drog mig upp ur sängen ca en timme senare än tänkt.. men jag hann iaf med bussen till jobbet och det är huvudsaken.
Missade självklart bussen efter jobbet också.. typiskt. fick vänta en halvtimme extra och om inte det skulle vara nog så missade jag bussen i Uppsala också.. kom till sist hem till ett par glada hundar :) en prommenad fick det bli och efter maten satte jag igång med att färga håret.. känns som att det blivit lite väl rött, får hoppas de ser bättre ut i morgon.. då kanske man har vant sig.. spikat och klart torsdag blir det gröna lund med Linda och Magnus.. sååå nice! nu ska jag lägga mig i soffan och försöka bli lite trött.. i morgon väntar jobbet igen!  ha de
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback