En Jul utan godis är ingen God Jul

fick upp en del julpynt i fredags, dock så såg jag att jag inte hade så mycket julpynt som jag först trodde. Men det lilla jag hade fick åka upp. Har jobbat hela helgen, haft fullt upp, vart kalas på mcdonalds, så en massa ungar, happy meal, och jaa allmännt kaos, som tur var så fick jag stå i driven så jag märkte inte av stressen lika hårt som de i Kassan och köket. Men jävlar vad vi Rockade.. tycker att det gled på ganska bra under mitt pass, trotts att det var tok mycket folk. Men vi klarade det fint :) Jobbade en liten kortis idag också, 3 timmar, helt värdelöst att åka dit för att bara jobba i tre timmar :S
Var över till Björn i helgen som hade lite kalas hos sig, blev några glas vin och sen tidig hemgång så man kom upp till jobbet på söndagen, Trevligt att träffa lite folk, och gott fika, Första pepparkakan för denna julen fick jag i mig, och jäklar vad dom är goda. så jaa, det får väl bli lite pepparkakor bakade nu någon dag. Jag är Ledig hela veckan, från jobb iaf. Fullt shema ändå, körskolan, träffa Elin, vara hundvakt åt Bärta, åka med Linda till Kista.. sen ska jag försöka ta mig till vårdcentralen någon dag, har verkligen as ont i käken, haft det ganksa länge nu och det blir bara värre och värre, kunde inte ens käka en banan i morses, och borsta tänderna är inte det lättaste heller.. jaja får väl se hur de blir.

ska leta upp lite goda julgodis recept på tasteline.se nu. en jul utan godis är ingen god jul.
Kommentarer
Pernilla säger:

Visst är det så, en jul ska innehålla julgodis =)

Jag måste också pyssla ihop lite sånt någon dag, att bara göra det ger julstämmning.

Vart ska ni fira jul?

Kram Pernilla

2009-12-01 | 20:25:31
Bloggadress: http://www.onetaste.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback