jul.

alla bloggar verkligen om julen just nu, man kan läsa om det överallt, och jaa julen är verkligen här snart. Härligt tycker jag :) skulle dock önska mig ett antal minusgrader och flera decimeter snö.. så ska en jul vara, en vinter. Just nu känns det inte som om julafton är här om en månad, verkligen inte. Det är inte ens kallt ute. Men hemma sitter man och planerar för julklappar, pynt, vart man ska fira, vad man ska göra, julmat, julgodis..  ååh härligt härligt. Jag älskar julen.

Mycket händer just nu, jobbat en hel del de senaste och i natt sov jag över hos Sandra, hade jätte trevligt och mysigt. En massa tjejsnack och despret houswifes på tv, kan det bli bättre? Nu är jag hemma och fick veta att martin lyckats fånga ytterligare en mus under tiden jag vart borta.. såå ja två möss mindre. I helgen är det jobb som gäller men jag ska försöka baka lite julkakor och godis till första advent, mycket ska fixas.. myys.

nää nu ska jag käka chokladbollar med Martin sen blir de sovtajm :D
Kommentarer
Pernilla säger:

Vad är det man brukar säga, "Ser man en mus så finns det 1000" :D

2009-11-26 | 09:48:05
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback