the power is back.

jaha. gårdagen var en bra dag. seg till en början men sen fick jag ett härligt telefon samtal som verkligen gjorde mig motiverad till att klara av mina mål.
Min kära vän Linda ringde om att hon klarat sitt Körkort! Härligt gumman!

Samtalet gjorde mig motivetad. När martin kom hem drog vi in till Björklinge, gick en promenad med Leona, tog en sväng och tände lite ljus på kyrkogården. Och en handling. Väl hemma går Martin och pillar med sitt och jag får för mig att baka :) så längesen jag gjorde det. Scones fick det bli. Gott gott. Tidigt i säng för en gång skull. Och idag när jag vaknade så var jag fit for fight. inget kan stoppa mig nu. så varning alla som står för min väg, idag kommer jag fixa min lååånga att-göra-lista. Och den ska bli tom, allt ska vara överstruket. så nu hinner jag inte sitta här och blogga.

Grattis Linda ännu en gång!

tjaoo
Kommentarer
linda säger:

tacktack fina du! vi ses på fredag! :) :)

2009-11-11 | 22:01:30
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/
Pernilla säger:

Vad kul att du har den känslan! Kör hårt tjejen ;)

2009-11-12 | 14:33:13
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback