veckodagar.

Det läskiga och jobbiga med att jobba helg är att man glömmer bort vilken dag det är, man får för sig att det är måndag när det är lördag. osv. Jobbigt att vara ledig på veckodagar när alla andra jobbar, Fast på sätt och vis är det skönt att jobba helg också, alltid full rulle på jobbet, mängder av gäster och man ska göra extra fint inför kommande vecka. Samtidigt som att det är jätte skönt att jobba mitt i veckan, ingen stress, utan man ska bara strosa runt och få pengar för de med :P

Idag är det iaf måndag. Igår fyllde jag både kyl, frys och skafferi med mängder av god mat, så ingen morgon utan frukost :) Idag ska jag ner en sväng på stan, fixa lite ärenden, och sen bara vara hemma. Små städa lite, och fixa till Leona lite, behövs borstas och klippa klor. ny vecka nya tag.





Hittade en bild på mig och Leona på hundsportsgymnasiets hemsida Leona ser inte så lycklig ut :P haha.  

Martin börjar bli sjuk, inte direkt ofta han blir sjuk men nu är han verkligen på väg in i en riktig förkylning. Stackarn åkte till jobbet idag ändå. Så jag kan ju vänta mig att jag också blir förkyld. Brukar bli smittad bara någon sjukling kollar på mig. Imunförsvaret är inte på topp :(  får hoppas han blir bättre till i helgen, då har vi bjudit hem pappa och hans tjej och min stora syster och hennes karl. Hoppas jag inte behöver ställa in de, skulle vara roligt att träffas allihopa!

Ha de så bra L
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback