wakiewakie

schemat innehöll fler timmar, än vad jag trodde, dock inte lika många som jag behöver. Men timmarna ligger så dumt, är så trött på dessa kassa scheman. Är det något jag saknar med mitt gamla jobb så är det de regelbundna schemat som såg lika ut varje månad. Men så ser inte livet ut längre, man kan inte planera något i förväg för risken finns att man måste ändra sina planer. åh så trött blir jag. Får försöka hitta något annat, men det är så svårt att ta sig ur något som man sitter fast i, gillar mina arbetskamrater, men måste tänka på att ha råd att leva också. urs.

dagen är seg, väntar på ett samtal som kanske kommer ändra min dag, hoppas det inte blir något jobbigt samtal, orkar inte med sånt nu. Missade nämligen ett samtal igår medans jag jobbade, brydde mig inte om att ringa tillbaka för denna männsika brukar aldrig ringa mig så tänkte om de är något viktigt så ringer den igen. I Morses när jag vaknade hade jag fått 2 medelande "e du vaken?" stog de på båda två. De var från en annan person i samma hem, så hoppas de är lungt. kan ju vara så att de bara är fulla. va ju lilllörda igår :)

åh känns som om jag precis har vaknat men har vart vaken i 2 timmar nu. Ska väl ta och städa lite, svärföräldrarna kommer över ikväll på lite fika. Så då ska de se fint ut. Funderar på att gå till Bälinge och handla, på så vis får Leona en trevlig promenad och jag får något gott i magen :)

jaja see U
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback