ZZzzZz

Äntligen kan jag somna direkt när jag lagt mig, Som ni vet (som följt min blogg) så har vi möblerat om. Så sovrummet är numera i det gamla vardagsrummet, och vardagsrummet är i det gamla Sovrummet. Jag har väldigt svårt för att sova när det sker förändringar. Speciellt när det är nya ljud man ska vänja sig vid under sovtimmarna. Och eftersom vi har en luftvärmepump i det nya sovrummet så har det varit lite svårt att slappna av, varje gång den stänger av, sätter på, och ändrar luft tryck så vaknar jag till. Men i natt somnade jag som en stock, kanske för att jag jobbat heldag på jobbet, men tror att det berodde på att jag vant mig vid ljudet här inne. Skönt. Utvilad och pigg vaknade jag klockan 8. Ställde mig och diskade, vinkade hejdå till Martin och hans pappa som skulle ut och fiska, och sen frukost. Mer har jag inte hunnit med. En sväng med Leona, och en stund framför datorn. kväll ska jag jobba, ska bli jätte skönt :)

Vi ska ha Julfest med jobbet och några andra resturanger den 7de December, ser fram emot det. ska bli så kul att hitta på något med jobbet igen. Och snälla Anna har sagt att jag får sova hos henne, så jag kan vara igång Hela kvällen :) najs.

Annars har det inte hänt så mkt. ska nog fortsätta fixa här hemma sen blir det att göra iordning sig för att dra till jobbet. ha de gött
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback