en liten saga.

igår blev det lite panik, vaknade vid 8 tiden och upptäckte att bussen går om 45 minuter, förstår inte hur jag lyckades men där stog vi jag och leona och fick till och med vänta på bussen. kan inte förstå att vissa dagar ska det ta några timmar för mig att göra iordning mig för att jag bara såsar runt och inte gör något vettigt. men inte igår inte. köpte frukost på pressbyrån i stan, och tog sedan tåge till Upplandsväsby, böt till södertälje pendeln, böt i älvsjö till nynäshamnspendeln. mycket bytande, men de tar ungefär lika långtid som att åka vanliga tåget bara att det kostar 12 kronor.. om man tjuv åker lite också vill säga :P
väl framme i Ösmo så kunde man andas ut, resan gick jätte bra. Jag var så sprallig inför att träffa min familj. (pappas sida) blev en pizza när vi kom fram promenad med hundarna. Och sedan gick vi upp till isabelle och Kim som kommit hem från BB i måndags. Så liten och söt lilla saga var. Och så snäll, jag vill också ha ett snällt barn. grät bara lite när hon blev trött. men tystnade direkt när hon fick sin napp.
Lite sugen blir man ju. sååå söt

Morfar Curt ♥

Pappa började tjata om att han ville bli morfar på riktigt men jag var noga på att påpeka att de lär ta några år till innan han får ett barnbarn av mig iaf. han får tjata på Fia i  stället, hon har iaf åldern inne.

var jätte kul att träffa alla igen. får väl ta mig i kragen och hälsa på oftare men de känns som man har så mycket annat för sig. Idag vaknade jag inte förens vid 9.30 ^^ urs.. skäms verkligen. har så mycket att göra idag, och ändå försover jag mig. men de är bara att försöka hinna med det mesta idag iaf. Hända tvätt står på schemat, promenad med Leona, och lite höst göra i trädgården. Martin ville att jag skulle tvätta båten, men känner mig inte riktigt manad att göra det. storhandling får det bli idag också. en riktig sådan, ska till och med skriva lista. nää låt dagen fortsätta.. tack.
Kommentarer
-svantes mamma- säger:

Åååh så mysigt! Länge sen de var jag såg Curt! =)

kram kram

2009-10-07 | 18:00:22
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback