forthoppiväg.

förlåt att jag inte skrivit på ett tag, har egentligen en massa att berätta men tiden bara rinner ut. Förstår inte att tiden ska gå så förbannat fort. Jag har jobbat alla dagar förutom en denna veckan, känns bra, de värsta är att det börjar kännas i musklerna i rygg och ben. Men ingen fara. Känns så fruktansvärt bra nu. Har lovat mig själv att inte säga Nej till ett jobbpass mer, enda skälet till att jag får tacka nej så ska det vara något inbokat som man inte kan omboka. Så det blir en hel del pass, och pengar i slutändan :)

Färgningen blev bra trotts att allt bara ville jävlas med mig den dagen. När jag står med färgen i håret som ska vara i 30minuter, och håller på att städa undan lite så när jag satte på vattenkranen bara small det till, och det forsade ut vatten, slutade, ännu mer vatten, det lät som om vattenledningarna i huset hade en fruktansvärd diarré, fast det luktade inte. Men lät. Lite smått panik började jag få när de va en si så där 10minuter kvar av verkningstiden på håret. Ringer Martin- som säger att de är luft i vattenledningen, ska NOG gå bra att dusha. Hoppar in och duschar, kommer ut med grönt hår. Tack tack, jävla skit, skulle aldrig färgat håret. Gick runt med det i två dagar och nu när jag tog en dusch igen så försvann den gröna nyansen. Good.

Det som hade hänt med vattenledningen:
Grannen hade tydligen fått en läcka och stängt av vattnet (fick höra det av en annan granne som hade blivit informerad om detta innan vattnet stängdes av.) Sen när de satte på vattnet i gen så hade det kommit massa luft i vattenledningarna, som gick att spola ur om man hade på kranen ett längre tag. Det värsta är eftersom vi har så gamla rör i vårat hus, så när rören "small, dunkade och hade sig." så lossnade det en massa järn från rören ut i vattnet och i mitt hår. KUL.

Vad tycker vi:
Jävligt dålig stil att ingen av grannarna sa till mig, när jag var hemma HELA dagen. åååh. arg. 

Nää hopp iväg och ta en morgon prommis med Leona, sen jobb.Martin har full rulle hela helgen han också, bilmässa i fre-lör sen ska han på fisketävling. Så i kväll blir det godis och film för mig och Leona.
Ha de.
Kommentarer
Sofie säger:

Tänkte bara säga hej o så.. Du kommer väl till stora sthlm i dec? Vill så gärna träffa alla... =)=)=)

2009-10-31 | 17:19:40
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback