one more day.

tänk att det redan är lördag, skrämmande att tiden går så fort. Jag önskar att det kunde finnas en dag till i veckan. Så man hann med sånt som man håller på att glömma, men vad skulle den heta?! kanske är bäst som det är, det är inte meningen att man ska hinna med mer än man gör kanske.

Jobbat sista arbetspasset för den här veckan nu. känns skönt, behöver verkligen vila upp mig. Ta de lungt. I morgon blir det lite sovmorgon. en låång promenad med Leona, hon behöver verkligen få aktiveras lite, blir inte så mkt de dagarna jag jobbar, bara några korta promenader. Sen ska jag även träffa Emma i morgon, ta en fika, så får jag träffa hennes barn också, vilket känns lite konstigt. Hon är ca 21år och är redan 2barns mor. Hon passar som det, hon är en helmysig tjej. Men hon är den enda kompis jag har som är mamma. Så de känns lite skumt. Men det ska bli kul. Har inte sets på ca 4 månader.

Känner verkligen att det blivit höst nu, jag som är morgontrött i vanliga fall kommer nästan inte upp på morgonen när det är mörkt ute. Hatar det. är alltid så trött, och de få timmar de är ljust ute så jobbar man, eller så missar man det pga något annat. Jag skulle verkligen behöva hjälp med energin, jag vill bli piggare. någon som har bra tips? jag lovar att testa alla (seriösa) tips, och medela i bloggen hur det gått. ja vill bli en sån som hoppar upp ur sängen på morgonen med ett leende, och hjärnan på topp. Mitt hjärnkontor startas upp först runt 10på dagen. nå väl, tips vill jag ha, i drivor.

Martin kommer hem i kväll/natt. Sen åker han i morgon bitti. Så lär inte ses så många timmar. Men han blir nog glad när han kommer hem, jag har städat och gjort fint :)
Som ni märker så har jag inget vettigt att skriva. ha de !
Kommentarer
Sofie säger:

Hej stump! Det där med att vara trött....Har lite grej på g, kan berätta mer imorrn när jag vet lite mer. Men verkar lovande... =)=) Skulle nog kunna hjälpa en del! HIHIHIHi

2009-10-31 | 19:01:33
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/
hanna säger:

För mig får det gärna bli en dag till i veckan! Eller iallafall fler timmar på ett dygn....!! Ska vi försöka ordna det? En av mina bästa kompisar fick barn i somras, det känns verkligen konstigt, är vi så stora lixom! Men det är urmysigt också, men man börjar fundera lite på sitt egna liv.. hur långt har man själv kommit lixom? inget bit i livet alls känns det som...

2009-10-31 | 19:47:44
Bloggadress: http://lahija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback