tjejsnack för hela slanten

idag har varit en väldigt skön dag. Försov mig idag, om man nu kan kalla det för det. Sov länge men missade inte direkt något, mer än några timmar på dagen :P En promenad med hunden, och sen ta bussen in till stan för att möta linda. Blev en lååång fika, och en väldigt god sådan :) Sen en sväng i en massa butiker, Har verkligen en jätte lust att shoppa loss men plånboken säger annat. Men vi sa att vi får ta och handla julklappar ihop. Det låter suveränt tycker jag! Hoppas man får en massa present kort i Present nu när man fyller år. Finns det något bättre att få?! Att handla kläder för fullt när plånboken är tom? Härligt.

En underbar dag som sagt. I morgon blir det kanske en lunch i stan med Linda :) Om jag inte ska jobba. Var med om en liten lustig sak i går på jobbet.
Kom dit och Mattias som hade skift frågade vad jag gjorde där :o "jag ska jobba" sa jag, till svar fick jag en följdfråga som löd "närdå?" svaret på den blev "17.15-21" medans jag står och byter om så hör jag flera som frågar vad jag gör där så går ut och frågar om de är något fel. "du står inte uppskriven." Malin min chef hade alltså inte skrivit upp mig när hon sa att hon skulle göra det :S skumt måste jag säga men blir man förvånad? Nej. Men men allt löste sig, jag fick jobba mina timmar iaf. Och Julia blev glad som fick gå hem tidigare än tänkt.

Helt otroligt vad konstigt det kan bli. Mitt medarbetarsamtal blev uppskjutet ännu en gång. Till på fredag. Känns inte så kul faktist Med tanke på att mitt kontrakt gått ut nu så blir man orolig om man verkligen får fortsätta. Och om det blir strul med Lönen, kan ju inte dela ut lön till någon som man inte har kontrakt på. jaja inte jag som gjort fel. Har ju bett att få ha de samtalet ett tag nu.

I morgon kanske det blir jobb, sånt får man ju inte veta förens halva dagen gått och man planerat in en massa annat. Lite synd, men ja pallar inte bara vara hemma och vänta på att få telefonsamtal. Just dom dagarna man sitter hemma och väntar så ringer ingen. så typiskt ;)
Men troligen blir det Lunch med Linda och en massa lydnadsträning med Leona. Vore skönt. En skogsprom. Om de är fint väder skulle sitta fint.
jaja nu ska vi spela lite GH sen sängen. tjao
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback