mint och cacao tryffel

överaskningen igår blev väl inte riktigt som väntat.. maten var klar klockan 15 och bordet dukat, allt var klart, martin skulle komma hem klockan 15.. men minuterna gick och kvart i 16 ringde jag honom och låtsades att jag hade rast på jobbet. Han berättade att han jobbade över lite eftersom han inte hade bråttom hem, jag ljög ihop en liten historia om att leona var dålig i magen och att de var bäst att han skyndade hem så hon fick komma ut. Bilen rullade upp på gården och Martin öppnar dörren för att släppa ut Leona och går ut med henne, Han märkte inte alls att jag stog i köket, att det var dukat, och att de luktade mat ^^ Så jag gick ut efter han och ställde mig på trappen, sen hostade jag till en gång och han bara flög runt och stirrade på mig.. han blev väldigt överaskad kan jag säga.. rädd till och med :P haha inte meningen att skrämmas med de var jäkligt kul!!

Mer hände inte under kvällen vi åt mat, matin fixade lite extra med köket sen satt vi bara i soffan kollade på en as dålig film och åt chokladpudding!

Idag var det en seg dag, mår lite bättre än i går men de går verkligen i vågor. vi drog till Björklinge, stötte i hop med samme, handlade lite, sen drog vi på marknad i Ulva, var mest en massa skit men köpte oss varsin tryffel, och åt korv, Leona var väldigt poppulär där, träffade en man som sålde röding som gissade på att hon var 7månaderoch hon var absolut den sötaste han hade sett, hon bjöds på röding, bamse korv och vanlig kokt korv. Väldigt gott tyckte leona som var hyper hetsig på alla dofter och all mat som låg på marken.. ett paradis dom där marknaderna <3
Ikväll blir det bio, vi ska se "Gamer".. fick biljetter till den när man handlade på jack and jones. så de ska bli skoj, den verkar faktist ganska bra! Innan bion så ska vi fixa lite i trädgården, martin är ute nu och klipper gräs.. duktig pojke! leona är bara allmänt CP och springer brevid gräsklipparen, när martin säger till henne så blir hon ännu gladare och kör ett seger varv runt gräsmattan för att sen spring brevid martin igen.. den där hunden.
Kommentarer
-svantes mamma- säger:

Hihihio vad skoj att bli överraskad sådär ;) hehehe



Inte långt kvar tills Grekland nu du gumman!!! Du åkte väl den 15de? Min födelsedag... Hihi



Verkar som du har hittat Han med de stora H:et! All kärlek till er! Puss

2009-09-06 | 17:44:06
Bloggadress: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback