oh happy day..

Jaa igår blev det till att jobba igen då. Jobbade igentligen bara till 13.45 men dom lyckades övertala mig till att jobba till 18.. såå hemskt med tanke på att jag hade världens tandvärk. vet inte varför för nu har de gått över men då gjorde de förjävla ont. Det var verkligen as segt att jobba igår, fattar inte att jag behövde stanna till 18 eftersom vi nästan inte hade några gäster. knas.
Åkte och handlade lite snabbt med Martin när jag kom hem. Så åkte vi förbi hans jobb för att hämta upp de sista till köket.. nu är de bara att lägga på bänkskivan sen är de klart! känns så jävla skönt, har redan börjat plocka in lite saker i skåpen :)
Det blev varma mackor, te och idol på kvällen. sen kollade jag på någon film "the girl next door" helt OK, lite överdriven men som sagt helt ok.

Idag blir de jobb fasst inte förens ikväll så de är skönt. 17-22 inte så många timmar men de funkar ändå. Innan dess så ska jag försöka hinna med att städa, sen ska jag och Leona promenera till Svista för att hämta cykeln. så omständigt när den står där borta..
På söndag åker vi.. känns helt galet, snart snart snart.. Är inte lika närvös längre men de lär ju komma lagom till när vi går på flyget.. :P tycker de ska bli greet!!


Ett stort grattis till min älskade syster som fyller 25år idag!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback