ris & ros

veckan har varit bra, den har gått otroligt fort, redan torsdag dag och klockan är på tok för mycket med tanke på att jag precis steg upp ur sängen. Jag och martin kom på att vi åker redan nästa vecka!! om 10 dagar.. helt sjukt vad tiden går.. börjar få lite smått panik, har tvingat martin att inte prata så mycket om resan dit utan bara ta det med ro så att jag inte får värsta panik attacken. vet att det inte är någon fara att flyga, herregud jag har gjort det tre gånger varav en gång själv, men det är fortfarande pirrig, nervöst, lite ont i magen.. mycket panik :P  Det ska iaf bli skit kul att komma iväg på denna underbara resan.. :)

Idag är jag Ledig. Jätte skönt, funderar på att baka, är så fruktansvärt sugen på choklad så kommer nog bli en promenad till Bälinge butiken för att inhandla ingredienser.. Det är ju bara 8 km fram och tillbaka :S fyy.. men Leona blir glad och jag blir glad när jag får äta kakor :) Idag ska vi även dra iväg för att handla lite till resan, växla pengar, fixa linser.. jaa det ska vi göra.

Igår träffade jag våran hyrevärds mamma.. Verkligen en trevlig kvinna.. NOT. ååh tack och lov så sa jag till mig själv att en gammal kärring ska inte få förstöra min dag och s blev det som tur var. Hon började tjata om att hon ska hämta potatisen i vårat land snart, och vi måste komma över och hämta rosen som vi fått av henne, vi behövde ju inte ta den men de var ju en gåva från henne ^^^ååh Skickade dit martin när han kom hem.. jag orkade verkligen inte med henne, hon har verkligen problem med att vara trevlig mot människor. urs.. jaja så nu har vi den där rosen hemma hos oss, ganska fin. så nu slipper vi henne på ett tag hoppas jag :P

nää nu ska jag leta upp ett gott recept som jag ska baka :) ha de bra
Kommentarer
Pernilla säger:

Hello!

Gruva dig inte så mycket över resan nu, tänk på målet istället ;)

Ett litet tips kanske är att ta med dig en kakburk, det verkar ha lugnande effekt på dig, haha =)

Ha en bra dag!

Kramar från Pernilla

2009-09-10 | 11:51:02
Bloggadress: http://www.onetaste.se/blogg
Sofie säger:

Stumpan då! De kommer gå bra! Inget att vara nervös för! När bjuder du på kakorna då? ;)

2009-09-10 | 12:42:59
Bloggadress: http://ekcaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback