Sorry mannen.

jag har haft en väldigt knepig helg, humöret har hoppat från super glad till verkligen förbannad, fattar inte. måste ha något virus som sitter och jävlas med mig i huvet.
Igår var verkligen en mysepys dag, satt i mys kläder med en filt om mig, och gjorde precis ingenting, förens martin ringde och sa att han bjudit sin syster på middag hos oss. inte så nice med tanke på att jag faktist är sjuk. så upp ur mjukis outfiten och på med jeans och en tröja, städa lite snabbt och sen sitta i soffan och vänta på att dom ska dyka upp. så fort jag gör något så känns de som om jag ska få hjärtinfarkt, verkligen ingen ork i kroppen. Jag har vart hemma i fyra dagar nu.. varför blir de inte bättre för?!

Gick och såg den där bio filmen "Game", en ganska brutal film måste jag säga, riktigt grabbig, bara en massa våld och porr, men de va en del brudar där också så jag var inte helt själv :P den var bra. lite mer än bra kanske till och med.

Idag blir det en snabbis in till Uppsala, fixa lite ärenden och sen åka hem med martin. sen får ja gå en långis med Leona, hon rensade bordet igår när vi var hemmifrån, fattar inte, hon har kanske gjort så max tre gånger i sitt liv, dom andra två var när hon var skendräktig, ååh ajjabajja dumma vovve. hon fick skäll, och konstigt nog så tog hon faktist åt sig, kände mig väldigt duktig då!

nä nu ska jag lägga mig i soffan några timmar tilla jag får hoppa in i dushen och dra in till stan.. ha de
Kommentarer
linda säger:

kuul! vad ska du plugga då? :D när o var o så? :)

2009-09-07 | 14:24:38
Bloggadress: http://goodshoeswontsaveyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback