ett steg i rätt riktning.

vädret pendlar mellan strålande sol och grådassigt. hela dagen har det varit så.. men jag borde väl ta och gå en långis med Leona, var ett tag sen jag promenerade henne nu. det är Martins jobb när jag jobbar.
Idag var sista gången jag träffade Elin, hon ska på mamma ledighet nu så vi hade sista samtalet idag och det känns bra. Att börja prata med Elin var det bästa jag någonsin gjort, jag har rett ut knutarna i mitt liv som gjort att jag inte kunnat gå vidare, förstått varför saker och ting är som dom är. Och varför livet är så orättvist. Hon har fått mig att växa så i mig själv att jag nu är på väg att bli den tjejen jag var förr, en tjej som inte tar skit från någon och står på sig, är glad, och som vill kämpa.
Ledig från jobbet idag men har haft fullt upp med en massa annat, träffade Elin, sa hejdå till körskolan, hämtade ut körkortet ♥

lånade en bok på biblan idag som handlar om fobier, den verkar as bra. Fakta bok, hoppas jag blir av med min grod/padd fobi.. kan ju inte gå utanför dörren när det är mörkt på sommaren eller om det regnar.. vet att det låter as töntigt men det är sant jag får panik. jag vet att dom inte är farliga men de är så jävla vidriga, okontrollerbara, äckliga. Får hoppas att boken hjälper iaf. I morgon blire jobb igen.. phuu.. blir lite pengar iaf men om det är värt det är ju frågan ? Nu ska jag ta mig ut med lurvas så hon blir trött någongång. sen är det matlagning till mannen som är så duktig och lagar bilen idag :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback